Thursday, November 03, 2011

cepatnya masa berlalu ^^

assalamualaikummm :)

errmm , mlm ni entry takde ape sangat cume nak ckp yang betapa cepatnya masa brlalu , betol tak semuaaa? betol kannn! haaaaaaa betol pon . HUHU ><' yelahh befo this kite ade dlm bulan OCTOBER and suddenly now kite ade dlm bulan NOVEMBER pulakk. korg tak rase laju ke hr kite blalu? rasekaaannn? goooodddd! kata orang , nie kata org tau bukan kata aku ! hihi kata org bagus lah kalau hr tu cepat belalu myb padang masyar asih lagy boleh tggu kite, sbb ade org kata kalau hari and masa makin lambt belalu tu mkne nyaa errmmm tamau lah ckp. takuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut -.-'

tp nevermine , skrg aku nk ckp yang aku rase bru seminggu lepas aku tggu tarikh : 4.nov.2011 niee. suddenly now cume tgl lagi sehari je wehhhh :( hari JUMAAT ni adelah penentu segala-galanyaa sama ade :

  1. dapat sambung lagi or tak -.-'
  2. pointer jatuh or naik -.-'
  3. repeat bape paper -.-'
okayy sumpah seramm gilaaaaa okayy ! hermm so semuanyaa okayy ! but then insya' if dapat smbung first thing aku nak buat bile dh smpi kolej semua kann. yeaaaaaaaaaaahhh! aku nak jumpe budak nie !!!!! :D
atototooo tinggi  nye abg syg sy ! hehe ^^


hahaha xD tu diaaaaaaaaaaaa aku nk jumpe abg tinggi kat ats nehh lahhh ! hihi tak sbr betol aku nk jumpe die nehh ++ tak sbr nak jenjit and jerit kat telinge die yg ayangggggggggg !! sy rindu awak sangaaaaatt and i love you so muuuuuuccchhhhh <3 hiiii ^^ takpe tu semua boleh di sbr kan lagy hope ade lah peluang untuk jumpe and spent time dgn die yg tinggi ni :)
 
okaaaaaaay dahh lah tuu just nak cerite ni jee hihi , tamao mareehh ~ :P
 
to kharul hamri @ angah sy nur fatihah binti ghazali sudah berjanji dgn diri sy yang walau ape pon jadi sy takkan lepas kan awak ayang . betol tak tipuu :'( sebulan kite berkasih syg tanpa jumpe depan mata walaupon sehari and awk nak tahu yg sy tak pernh rase besabar mcm ni sekali okay ? hmm -.-' couple dgn awak sy rase tenang sgt sgt , sy tak mrh mrh pon mcm selalu , maybe di sebabkan awak keje siang hari and balik malam hari yg membuat kan sy rase happy je tiap tiap hr sebb hr hr sy jd penuggu setia awak balik kerja and bila jam tepat 12 malam , awak nk tahu tak saya SENYUMM sgt sgt lebar ! gembira dpt text dr awk ayang ^^ mayb itu yg membuat kan sy lebih syg awak and semakin hari semakin syg kat awak !
 
saya berani janji yang walau ape pon jadi sy takkan lepas kan awak dekat perempuan lain, and awak pon kene janji dgn sy yg awak akan buat benda yg sme jugak okay ayang ? ilebchiuuuu <3 !!!
 
saya juga berjanji walau ape pon masalah yang kite hadapi kite akan duduk bincang sama sama . okay ayangg? ilebchiuu lagyyy <3 !!! ^^
 
awak nampak tak sign yang ade dekat page sy nehh angah ? haha nanti nak kawin kite letak kat kad kawin sign ni ehhh? hahahahhaa *berangan japp :P
 
goodbye peeps ^^
 
 

saya hanya sayang kharulhamri saya