Tuesday, November 01, 2011

kembali pulangggg :)

assalamualaikummm semuaaaaaaaaaaa !
HAHAHA ye nurfatihahbintighazali malam neh tetibe rajin pulak kan nak bukak blog die nehh yg dh lme sgt tekubur nyehhh -.-' ergghh sbb nya aku terase nk bukak blog ni kannn sbb ermm hr hr kan aku nmpk dekat wall fb aku. ade je manusie yg duk post blog dorg . so aku jeles lah and aku terase mcm bnde alah ni asek manggil je . hoho xD so malam neh hr neh 1.NOV.2011 aku just mahu gtau yg myb aku akan aktif balik ber'blog blog bagai neh. okaayyy? arrrrrrrrrrhh? ape ? kau tamau tahuu? ya kau tamau tahu ya udahhh! tak sruh jd balachi kepoh kepoh kan? chait ! -.-' okay lah ckup hr neh esok topik baruu :D


jaaaaaaaaaaaaaapp! befo that nk kasi thu yang aku ade kasihsayang baru . wahhhh even die nehh ats aku bnyk sgt ats nyehh aku tetap syg die okayy! kan kata org cinta ta kenal usia muke and semua yang sewaktu dgnya kannn? so aku amal kan mcm tu loh! hehe kharul hamri @ angah iloveyou so damn muchmuch ! <3
die tak hnsem mcm kau tp die tinggi !
kau adeeeeeeee?
:P

saya hanya sayang kharulhamri saya

No comments: