Thursday, November 03, 2011

hasil kreatif si diaa ^^

assalammualaikummm malaysiaaaaaa :)

okayy aku nak ckap yg sekarang jam sudh menunjukkan pukul 4.30 petangg and cume ade beberape jam saje lagy result for all UiTM student akan keluaarr~ homaigadd ! korang doa kan result teka baik baik je okaaay? thankyouuu ^^

btw entry ni aku nk ckp pasal syg aku ^^
pagy tdi die buat satu kejutan yg aku sendiri tak sangka die boleh buat and die mahu belaja buat benda benda nie. aaaaaa bnde ape? hihihiii , niaaaaaaaaaaaahh yg dekat bawah niee ! tengok lahh ! die buat sendiri okaaaayyy :P
haha nyomey kan die edit ^^
takpee die bru belaja
so support dr sy yg pntg !
ILOVEYOU AYG <3

second one ! ^^
winkwink !
syg awak lah ayg <3



haaaaaa nampk kaaann? hihi to die buat sendiri okayyy! and ni semua atas kerja amal yg telah di buat oleh Haranobu Shimanouchi @ AMIN ! hahaha thankyou lah amin sebab sudah ajar abg ngah kamu ni ^^ next time ajar die lagy okengg ? haha okay dh too je utk entry kali nie . after dapat result go for entry bekabung pulak ! hihi ^^ adiosssss

eh ape? oooo korang pon nak ke link nak edit pic bagai nie ? haha okay okay naaaahhh!


                         sharing is caring bukaann so share ah dekat kengkawan ya ^^


saya hanya sayang kharulhamri saya