Tuesday, November 01, 2011

nurulhidayu md deriss :)

hey there peeps ! okay fisrt ni lah mendapat kalau dh sekali nak updated ahh  non-stop lah jd nyaa ! hoho xD okay lah just go the headlines now . hr nie just mau share yg nurfatihahbintighazali ade peeps baru yg comel cute miutt cantik lagy kauu . kalahh sheila hamzah! hehe sape die ? niahhh name die nurulhidayumdderis comel kan nme die? nme die sme mcm name roomates merangkap bestie aku nurulhidayubtothman haaa nak sme kan name dorg? okay memg nme ayue nie semua comel comel belaka orgnyaa kann? ergh telampau memuji pulak , aku bukn nk cte psl nme .aku nk kasi thu yg aku suke kwn dgn die . comel je kwn dgn die *puji lagy -.-' erm tenang je weh kwn dgn die ni dpt share je lagy pon die ni aku tgk jenis happening spoting sempoi je kan. terbaik dr kadang gituu ! aaha xD

die nie kan nak sgt aku gan noorfatinnadiah pggl die kak lang . kenapa ? sebb die kate pakwe die ank num 3 so die pon nak jugak kak lang . bagikaaaaannn ! aha . lagy satu sebb myb die CEM sgt tgk aku gan atin nie bagai kan kakchik kakngah bagai. so die pon nak lertuuuu *ayue tamau senget sgt molot ! hehe :) ape ape pon aku suke kawan dgn die even baru nak msuk seminggu bekawan hopefully frenship ni kekal <3 lepas neh boleh lepaking with her dekat melaka sbb dekat sne je mmpu melepaking kdgn kengkawan , hoho xD so dear peeps ! iloveyou and stay long frenship okay ? ^^

aaaaaaaaaaahh apeeee? nak tgk muke dieee?
naaaaaaaaaaaaaaaahhh! COMEL KANN  ? ^^
NURULHIDAYUMDDERIS :) 

got to go noww , sat lagy nak pegyy kinik sbb not feeling well lahh :s


saya hanya sayang kharulhamri saya